Monday 25 July 2011

lame x update bhay..

assalamualaikum..hai~! mls tol nk update blog nie..kang x update kang..saudara lee bising gler..'ko da bpe kali x update blog cad" aku dgn internet lmbb nie..mls tol lha nk update2 nie..hehehe
 tp hari nie rse cm nk update la..stelah skian lme bce jek ape yg di updatekan oleh dyeowg yg rjen2 belake nie.
hehehe..mle2 nk cte mse ary jumaat yg lpas tanggal 22 julai 2011;
hari uh tak silap aku..mmg bes gler kott..dgn rmai gler x dtg..tp yg pntg kpale 4 org nie mmg rjen dtg..xpnah ponteng kan akmal? huhuhuhu..hary uh tak silap aku aku akmal, tansau, n pijal kene wt plbs..ckgu sroh...pehh~! hati tgh rela nk wat..ckgu ley xde lak..sohaii..paswu g smbhyg la cm bese...blek smbhyg lak dak2 tsk tepon aku ade game lwn dgn team sp (sport planet)..pale otak dye la..pikir aku hebatt ape? sepak punn ta hape2 ttibe lwn dgn team uh,,dyeowg skit ta ary2 ley blatih r kat sp uh..da seumpama mcm ibarat malaysia lwan sepanyol da..hahahaha..ak di terang kan oleh yg berkenaan mereka berlatih ptg mlm game.,berlatih mlm petang bkak game..^^..

hary sb2 lak-23 july 2011
mgkin hari yg sgt d nanti2 kan oleh smua murid smk permas jaya3, pasir gudang. apa bila pd jam 9.30 pagi mereka akan megadakan persembhan teater muzikal kat dewan chong hwa 2 kott..entahla..
peeeeeeeehhhhhhhh!!!! mmg bes sial~~~~ aku tgk skali da mcm nk ngk lagi la..lau bley aku nk ngk smpi aku hapal pe bnde yg kowg ckp uh! hahaha..aku x sngke yg owg malaysia ade yg talented mcm uh..ops* owg johor je bru,,lum mlysia lgi..(^,^) yg pling bes pelakon dye cumel la bhai! azreen salleh..! terpikat lha dgn gaye ko! cumel la..dan yg pling trok malaysia kalah 5-3 dng singapura..byk fault la mas!


hary ahad 24july 2011
ape ek yg bes ary nie? xde kott..hahaha..trima kseh.

hary nie lak 25 julai 2011!
hari nie agk bes dan agk letih laaa...mmg pnat hbes kott..tp ble dpt bke cm ape yg ade mse blan rmdan mmg bes~! paradise beb..hari ni aku rse cm bulan rmdan la..dan bkn aku rse sorg jepp..pijal sekali..akmal juge!
aku dpt mnkmati mmbce al Quran dlm keadaan pose! rndu fasting month! *yek2 jep..t da stgh bulan da mcm ape da..hahahaha

e2 jela nk share korg nie..k r my mama wanna use brodband nie,,,bye2..
cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la