Thursday 4 August 2011

messy! ramadan school~!

hye ALL ~! Astargfirullahal azim..Salah bg Intro lak kwn2 hehehe..
ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHIWABARAKTUH,,sume~~

aku rase korg sume msti da thu kan yg bulan ramadan da bpe hari da berlalu. kan2? hehe Disini aku ingin berkongsi mklumat tntg bulan rmdan yg dirahmati Allah nie.Saudara2 sekelian,,pertame2 da selame2nye.*cehhh ayat petame ustaz2 kat luar uh bg ceramah kan? hahaha
Aku rase bersyukur sgt kerana thun nie Allah telah menemukan aku dgn bulan kerahmatanNya.. Aku juge berharap yg thun nie bulan ramadan aku dapat dilaksanakan dgn pnuh amal dan kebaikan.

aku tertarik dgn satu msg nie..jap2 aku crik jap..hurm..mane ek>>> hah! da jumpe pun..msg die cmnie;

selamat datang ke RAMADHAN AIRLINES,,penerbangan akan dimulakan pada 1 Ogos 2011 bersamaan 1 Ramadhan 1432 hijrah. Sila pasangkan tali keinsafan dan matikan talian permakanan dengan segera dan aktif mod berlapar. Para penumpang diminta untuk tidak mengeluarkan kata2 kesat ketika dalam penerbangan kerana penjahat2 telah pun digari dan membayar tiket fidyah untuk mendaftarkan diri ke Syurga Hotel. Penerbangan akan tamat pada akhir bulan Ogos dan Ramadhan. Kemudian, akan mendarat di Syawal Airport dan akan disambut dengan meriah nye disane^^

haha! menarik kan? kreatif r spe wat nie.keh2..
nk cite sal hary selase yg mse awal ramadan uh kan..spttnye kat ary senin jek yg wajib cuti(skolah tho jek kot,xthu skolah len) hahaha. Tp mse ary sb2 lagi aku da inform yg hary selase skolah..dgr jek mak aku ckp yg  skola dye x skola..nyrap aku,*rase nk bom je tho uh. hahaha, mse percent aku xnk g skola bru 25% jek kott.hahaha..tp mse mlm senin uh..da naek 88% da.hahaha..A+ uh bade..sok msti berjaye nye la lau xnk skolah..tup2 jek mak aku tnye. mama; bang , sok ko skolah kew?
 aku ; sok? skolah tp cm mls je nk skolah la mak, hehe
 mama hah! bgos, ti ko bersihkan kete mama nie, check minyak itam sume,air lagi..tau?
 aku; hurm esok? lpas sahur kew? hurmm..yelaa...     
           *snggup sbb mls nk skola.hehehe.

hahaha..pas jek uh.aku dpt pggilan dr akmal, "bgos la cad ko x sekolah..ley teman aku g amek bju" 
aku punn on saje! hehe sbb dok umah ade pe? busan dokk..hahaha. tp bes lar jugee dr sklah.
mase pg2 selase uh..tgh2 un9 ttibe nmpk dak LEE VONO online! hahaha..xsngke aku..dye da la pling rjen antare akmal, aku n pijal! hahaha. xpenah MC woh! alasan dye ape. "aku mane tahu sekolah bes sedare aku xsekolah! alaaaa, lau pijal bls msg aku tnye bju ape pkai aku da sekolah da,,aku igt korg tido~!" hahaha

conclusion nye..kteorg bertige g amek bju,,tanpa MUHAFIZAL yg pegi skolah pulakk hary uh. haha
semad kan baju nihh?! hehe.. its VONO CLAN SHIRT'S!



nie nk kongsi bberapa gmbr disini. aku ngn akmal vono disekolah ddok bersebelahan.pade hari rabu yg hening tanggal 2 ogos nie..mse uh kat sekolah time ckgu mathmod. mmg busan plus pnat lar kan==' sbb pe mse uh sikit ta pkol 1.50 kott bru nk msuk wk2 dye.haiya! so ble da busan n pnat n lapo..kteorg pun watla bnde nie
amer vono!


arsyad vono!
akaml vono!
akmal vono!
 hahaha..semad  x semad kn? lau ade butang like korg da like kan2? = =' heheh..


.

cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la