Tuesday 5 July 2011

kami di kelas 4 vono !

assamualaikumwarahmahtullahiwabaraktuh..
petame2 dan selame nye..ana ingin berkongsi dgn antum smue tntg hari2 ana pd kali inie.ahahaha
mmg bes gler la..perkare ini trot dikongsi bersame ole rakan ana yg juge mmpunyai blog spt ana..
leevono.blogspot.com
hey2 pnat lha aq nk anan2 lha ngn antum sume..hahaha..nie aku nk share cite sal 4 org vono kat kls 4 kaa..tjuk kat ats uh sje je..ade lak kolah yg wat kelas vono.hahaha..lau ade mmg aku ngn lee ngn pijal ngn akmal lha yg g kelas uh..4 org pun takpe.hahaha
mule cm bese lha dtg kolah..peh mule2 aku bgon cm bese lha kan nk g kolah nye pasal mmg kene bgon awl..hahaha..tp arinie cm awl gler aq bgon igt nk tros pose tp d sbbkan xde bnde nk mkn aku pun tak jadilha..nek jek blik aku tgkt ats mklum lha dpur tgkat bwh nie payah skit..sukacita dmklumkan rumah stgkat lagi aku sukelah! 
:) ;) nek jek blik nmpk tilam aku tak ter urus igt nk setelkan lha..tp amer arsyad seorg yg amat rajin telah tergoda ngn godaan bntal nye.TERTIDOR LA BADER !!! dgn berpakaian tido dgn tidak ngk jdual lagi bju lu gosok.hahaha..yela ngk jambru kul 5.30 hey ape ade hal. skali ko aku bgon kul 7 ckp lu..wa da panik nie..my sdare is already in front of my house ! wht de fucking im going to do? i totallu busted ! hahaha i take my clothes n juz gosok gitu2 je..bku pun maen taler jeek! hahaha
papehal sblom aku mgondor kan diri aku nk share stu hal lagi tntg kami..pas je skolah aku mkn cm bese n ade mcg dr lee ckp x jdik dtg..aku takesar la..sbb aku bkn nye krs punn nk pkse dye dtg,,hehehe.dlm kol 6 pas jek aku bgon dr tido slps dpt paggilan dr akmal yg dy nk dtg umah aku bersame pijal ngn lee..aku bgon lha n g katblek tkar bju skolah..n twon je dye da kat dpn..n pijal lak bg slm mcm nk raye..hahaha..kami bermaen bola bersame..mmerhatikan pijal yg seksi..hahaha..skit ta maen bp mnit je ade kte lalu..hahahatp mmg sronok lha..pas je men uh igt nk mnom jek..tp amer arsyad ajk kopak drian lak...payong la ape lagi drian uh.tp x byk lha..sbb lee nk blek da..disini aku dpt serta kan stu gmbr yg mnarik untok korg sume tgk..hehehe
              (ats; lee & acad, bwh akmal & pijal )                                                     


oke da la pnat lha.
assalamualaikumwarrahmatullahhiwabarokahtuh.~~~:)

cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la