Friday 7 September 2012

Assalamualaikum w.b.t <3

Entry kali nihhh nk crite pasal EN aku.
Aku firsttime jumpe dye kat taman aku mase uh dye tgh jogging dgn awek aziq,
kesian dye forever alone. aku taknak lahh masuk line mane tahu dah tak available ke? kan kan ? :D

tapi last-2 dye jogging dgn fidel :D aku tak kesah cume mase tuh aku rase melepas lah sikit. betul lah kate oranng "jangan tunggu lama2, nanti lama2 dia di ambil orang". panjang lagi cerita nye. sambung nanti ah kay. baru2 aku ade g open house kecil2 lan kat rumah aziq so, EN aku nie pu n join lah awek aziq dtg rumah dye. aku mane ley biarkan die datang sorang2. lagi2 rumah aziq 2,3,4,5 tapak je dr rumah aku. HOHO.

*bagi sesiapa yang tak dapat join ni, n gambar nye*



Assalamualaikum :D


cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la