Friday 10 August 2012

assalamualaikum semua. salam Ramadhan.
lambat betol aku update blog kan? maklum lahh dah nak trial ni, haha
punye lah lambat sampai dah nak raye baru nak update, kan? hish2.
 Soryy lambat wish. takpe yang penting niat. :D
                         

sedar ta sedar minggu depan dah raya dah. minggu depan lagi dah exam. sbelum aku tak sempat update baek aku update skrg kan. aku nak mintak maaf ah kat korang kalau aku ade wat sala kat korang, sbnarnye tujuan aku nak hiburkan orang je. tp mane lah tahu kalau ter lebih kan? maafkan aku he, aku nak exam nie harap aku dapat jwb dgn tenang :D
Sekarang post untuk exam pulak. haish tulis je rase nk nngis. aku masih kecil lagi kot untuk mncorak mase depan aku. kejam nye dunia ><. takpe aku reda jek tapi kalau ade yg terbaek utk aku ape salah nye :D trial oh trial kau datang lepas raye, kau igt kiteorg sempat ke raye kalau camwu. haish3 >,< so, di kesempatan ini sape yg ade amek pepriksaan tak kire ape2 exam pun. aku nak ucapkan goodluck utk anda semua.
ASSALAMUALAIKUM SEMUA :D



cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la