Tuesday 28 June 2011

peh hari nie mmg bes gler laa..sikit ta ngn tok la mse sume sbjek..bagaikan ade ssuatu yg bermain di fikiran saye..hahaha.. tatkala e2. dlm hati ade satu persaan yg kuran gbaek apabila wk2 terakher kami iaitu es ai (SI )
amat kami takuti..yela..ape tak nye..mse sblom syis, bio pun da mcm kat pntai..ngn tok lha bhai~! hahaha.
si pijal da nk drop bio da..xpela bio jela..dye ckp"eleh, mse dpan aku bkan ade kene mgne ngn bio pun.." kalau ekot aku mmg xde mgne tp kne standby jela..lau x, npe x wt skolah ikot cita..skolah doktor, skolah guru, skola jage toilet,, klua2 je,,da ley tros amek master hahahaha..

kenape la kat tho nie xde yg lawa2..hahaha..pling lawa pun si safwa uh je..hahaha..???
paiseyh aku dgr dak2 skola2 rndah aku,,cite sal awek dye yg sme skola..g rehat sme2 la. blek sme2 laa
kat tho nie nk crik awek kene yg snyp..lau yg gedik ke maket ke...mmg da berpunye la jwp nye..
hahahahapae pun x bley la..hahaha

petang hari nie aku teman saudara akmal g amek brg dye kat kuwang mall,,,huhuu..bagaikan rse hari sb2 ,ahahaha,,pdhal br hari selasa...mmg payung habes laa,,akmal belnje aku aiskrim,,big apple,,,igt nk amek gmbr big apple uh..bg korg jeles skit..hahaha.tp xley laa..sbb nset akmal xde lens..flash je ade.hahaha.bye2~~
cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la