Friday 24 June 2011

haRi KoKo SmkTho 2011!!

hari ni bes giler la~! hahahaha.. walaupun x byk dpt smbutan tp aku rse mmg sronok r..kami wt keje sme2..pnat sme2..vono is de best !! hahaha..walaupun ade org yg x keje tp nk untong juge..aq x kesar laa..hahahaha..
aku da 2 kali da wat blog ...ape punya org lah...link blog sendri pu boleh lupe..hahaha..ngarot jee..
jeles la bade ngk membe lyen dok layan blog..hahahaha..aku pun nak..hahaha..
 hamboi..taiko suda kluar..jgn kacau jgn kacau..hahahaha..ta tgk td dye mando hambes lar mse wayang..hahah..cme frust je..naja xnk pndg dye...puas aku tnye kat naja tntg ko..dye geleng2 je.hahaha


""bende nie?!?!''

sikit ta mse uh ayahanda ade laa..hahaha..aku ngn akmal ngn muhafizal da tergelak2 da..hahahaha..busuk punye lee..hahaha..saudara lee dgn bengang nye tros blad dr situ..stgh jam kmudian bru muncul..hahahaha
pehh..sppnser pling byk..hahahaha..jgn usik ini olang..manyak bisa ma..
hahaha..ngk aje mcm nie..tp hati manyak taman ma,,hahahaha
cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la