Tuesday 27 December 2011

assalamualaikum warahmatullah 
in the name of allah most gracious,
The Name Of Allah,
The most beneficent,the most merciful



kamek nie nak cite pasal kamek la kat blog nihh. bergabuk besehkan. paswu berhabuk balek. wakakaka. takpela kire oke la jugak ade la jugak blog kan lau org tnye uh. :) aku ta update sbb aku nye brodband mmg tahap ape la sial lmbb dye.


lagi satu nnty befday aku. aku da bole bwk kete. test kete da lepas. tp baru L. aku dulik ape yg pnty da dpt. kete kat umah aku ade, due. satu bpak aku nye. satu mak aku nye. tp skrg nihh. bpak aku bz berlayar jek keje nye. rindu la jugak walau pun anak lelaki. kalau da bpak aku ta balek2 dr raye puase. ops salah dr awl2 puase lagi tak balek. mane ta ter igt jek kan? <3 dad! balek pade kete la. mak aku g mane2 bwk kete mpv uh. so kete waja selalu nye tggl kat umah. terbekalai jek. so, nnty aku bole la lenjan kete uh g skolah. maket sikit awek tgk ? berangan jekla aku nihh. wakakakaka. 


tp sekarang nihh. aku kene beli moto dulu. sbb kat umah yg tayar due bsikal karat jekla. hahaha
 nih pilihan2 aku. duet ta byk la. so cash tak dpt. agkt pkai duet muke dulu la. tp kene byr bulan2




yamaha LC. mahal jugak la nk cashh $$$

saje je letak. ta riki moto nih punn. nnty la ek.
honda wave dash, lagi la ta riki. ni la moto2 skrg. aku ta minat sgt.

yamaha lagenda. boleh tahan lah nihh. aku igt nak amek nihh la :P

 hahaha. nihh pun ley tahan jugak. ngk la t cane.
kesian ex5 nihh. ngk la lau da takde duet sgt. aku nihh jekla. asl ade kan? :):):)








cerita berakhir disini saja okayy !

No comments:

Post a Comment

kumen la